Subject: FW: Eelnõu kooskõlastamine
From: "Aigi Veber" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: Matis Rüütel <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 12:42:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et Tervisekassa tutvus kooskõlastamiseks ja arvamuse
avaldamiseks esitatud tervise- ja tööministri 6. juuli 2018. a määruse nr
36 „Surma põhjuste registri põhimäärus" ja 12. detsembri 2022. a määruse
nr 86 „Tervisekassa meditsiiniseadmete loetelu” muutmise määruse eelnõu
materjalidega ning kooskõlastab eelnõu märkusteta.

Lugupidamisega

AIGI VEBER
Jurist
Õigustugi

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Riia tn 142, Tartu
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>